رموز مدیریت موفق

رموز مدیریت موفق

اطلاع رسانی و آموزش در زمینه های مدیریت
رموز مدیریت موفق

رموز مدیریت موفق

اطلاع رسانی و آموزش در زمینه های مدیریت

ادامه رموز مدیریت موفق

 

·         وظایف اصلی یک مدیر نوآوری و بازاریابی است . چقدر وقت صرف هر کدام از اینها می کنید ؟‌

 

·         همیشه نیروهایتان را روی یکی دو موردی متمرکز کنید که بازده درست و حسابی دارند .

 

·         اطلاعات را در اختیار افراد بگذارید . همه می خواهند بدانند اوضاع واقعاً چطور پیش می رود .

 

·         (( من شش خدمتگذار صدیق دارم که هر چه می دانم از آنها یاد گرفته ام . نامشان چه چیزی ، چه زمانی ، چه جایی ، چه کسی ، چرا و چطور است . ))      رودیارد کیپلینگ

 

·         یک مدیر طوری رفتار می کند که انگار همه دارند او را تماشا می کنند ، حتی وقتی هیچکس به او توجه ندارد یا تنهاست .

 

·         یک مدیر شخصاً بیشترین مسئولیت را در مورد عملکرد سازمان و نتایج آن قبول می کند .

 

·         مدیران به راه حل ها فکر می کنند و درباره آنها حرف می زنند اما دیگران به مشکلات فکر می کنند و درباره آنها حرف می زنند .

 

·         همیشه آینده را به گذشته ترجیح بدهید . در حال حاضر داریم چه می کنیم ؟

 

·         روی کاغذ فکر کنید . تمام مدیران کارآمد قلم به دست فکر می کنند .

 

·         موانع وقتی خودنمایی می کنند که چشم از هدف برداریم .

 

·         به محض اینکه هدفتان برایتان روشن شد فقط به این فکر کنید که می توانید به آن برسید .

 

·         برای انتخاب افراد یک تیم بهترین اصل این است : (( موقع استخدام با صبر و حوصله عمل کنید و موقع اخراج سریع . ))

 

·         تصمیم گیری سریع در انتخاب کارکنان معمولاً بدون استثنا تصمیم گیری نادرستی است . عجله نکنید .

 

·         برای انتخاب افراد خواست خودشان بهترین معیار است . فقط کسانی را استخدام کنید که واقعاً خواهان شغل مورد نظر هستند .

  • در انتخاب کارکنان کاملاً خودخواه باشید . فقط کسانی را انتخاب کنید که از آنها خوشتان می آید ، از کار کردن با آنها لذت می برید و دوست دارید در کنارتان باشند .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ق.ظ http://http://polticsnews.blogsky.com/

با عرض تبریک من دانشجوی مدیریت هستم از دانشگاه آزاد فونتهای وبلاگ شما خوب انتخاب نشده تو ضغ می زند به وبلاگ ما هم یکسرس بزن .تنکز علی

داداش دانیال پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ق.ظ http://music-city.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری به خوشم اومد به من هم سر بزن من وبلاگ رو با موزیک درخواستی شما دوستان عزیز آپ می کنم خوشحال می شم سر بزنی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام من از پرسنل سازمان منطقه ویژه هستم لطف کن و شماره تماست را به آدرس من ایمیل کن تا با شما تماس داشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد